neděle 7. září 2008

Prázdniny 2008

Tak je tu zas. Školní rok. Letošní nástup byl pro mě jako praštění něčím po hlavě(co třeba sádrovým trpaslíkem?:-D) To proto, že v neděli 31.8. jsem ještě ráno seděla v autobuse a vracela se snad z těch nejlepších prázdnin s nejlepšími lidmi, které jsem kdy potkala(na vyjímky možná:-D) Ale vezměme to od začátku. Moje prázdniny začali tak řekněme rockově:-D koncertem Vypsané fixy s mou věrnou princeznou Narnie Werunkou:). Náledoval nezapomenutelný týden s ní a našimi hláškami. "Sem chlap kterej ví co má říct aby sobědnal další rundu:-D" Opět jako loni jsme fotili, vařili, chodili na procházky.. jen to video nám chybí:-D zato máme spouste zajímavých fotek z minigolfu.. a nejsem cholerik:-D ...týden jsme zakončili návštěvou filmu Penelope a pak už mě čekala až do konce měsíce práce. Každý den to samé. Vytisknout obejdnávky, zabalit, naštítkovat, odnést...atd. Měsíc jsem měla zpestřen víkendem s Fandou u nás a návševou Werunky v Kice:-D. A pak už měli začít ty pravé prázdniny. Na začátek jeden týden u Fandy doma, kde jsme hlídali barák:-Dspousta krásných výletu(zoo, průhonický park, aquapark v Čestlicích) a pak jsem měla už jen dva dny na vzpamatování a hůrá do Hodějovic:-D Byl to můj poslední tábor, kam jsem jela jako dítě. A užívala jsem si to:-D Pohádková země zasažená Zlopánem mě vážně nadchla:-D Hlavně pán Zlopán a jeho projev: "...jsem tvůj otec.. ne ne.. vlastně počkej.. jsem tvoje matka":-D Celých těch dvanáct suprových dní jsem strávila s Hankou ve stanu a 50 dalšími:) a taky se supr vedoucíma, kuchařem a zdravotníkem:-D...popisovat všechny zážitky nemá smysl, těm co jsem to říct chtěla jsem řekla a těm co ne tak to maj blbý:-D
Jen ještě řeknu že dalších 8 dní jsem strávila zase s Nima:-D v Chorvatsku-Šibenik. Nemá cenu říkat jak moc jsem si to užila.. že to bylo nejkrásnější a bla bla.. no jen jsem si za ten měsíc s Fandou uvědomila že ho miluju čim dál víc.. já vim zní to jako klišé .. ale znátě mě.. prostě přecitlivělá třináctka.. napořád:-D ... Ted už snad jen Děkuji.. všem kterým vděčím za nejhezčí prázdniny mého života. S láskou Vaše Heduška:-*

Žádné komentáře: