neděle 7. září 2008

Kůzová

Dostala jsem za úkol sepsat stručně(!!) zážitky z tohoto stmelovacího výletu třídy P2C. Už jen to že tento výlet měl být jakýmsi "poznávacím"...tak to se trochu nepovedlo...ano poznávali jsme se ale jen 9(z 30) plus pan profesor Filip:-D. A ted k samotné cestě. Ve čtrvtek po vyučování jsme nasedli do vlaku nejprve směr Masarykovo náraží a poté směr Rakovní. Vlaky to byli zatím velmi luxusní:-D. V tom mém skvělém rodném městě jsme měli asi hodinový "rozchod", který stejně skončil v Plusu nebo hospodě:-D. Tak pak už konečně nástup do toho slavného vlaku do Čisté:-D Ano, byl to zážitek..."Děkujeme že využíváte služby ČD" Po dlouhém čekání na zásobovače Pokyho na nádraží jsme se konečně vydali na strastiplnou cestu k chatě. Zřícenina to byla pěkná:-D...Ted bych popis trochu zkrátila...Naše dny na kůzové:pátek 10-11 snídaně, 11-18 výlet do Rakovníka(restaurace, nepříjemná servírka), 18-....společenské hry:-D .. tak to bylo i v sobotu bez toho výletu. Ovšem já nejsem ten nejlepší kdo by měl zážitky popisovat protože jsem odjela už v sobotu.. Každopádně každý to pojal trochu jinak, ale musím říct že jsem část naší třídy poznala a stihla změnit názor na ně a snad i oni na mě;) doufám že už nebudeme tak "rozskupinkovaní" protože je to škoda:) Děkuji našemu třídnímu Filipovi a kůzováckému štamgastovi Pokymu a doufám že příští rok to zopakujeme:)
Bubákům zdaaar:-D

1 komentář:

Miunka řekl(a)...

Určitě pojedeme zase :) a Heduško.. vůbec nejsi ehm.. :-D.. ALe mě nic není:-D Pamatuješ.. ? Holka díííky za to, že jsi mě přemluvila, abych jela.. díky moc za vše, co se tam událo.. Kůzová je nezapomentuelná.. :) Bubáci příští rok