úterý 9. října 2007

This lonely day

Jo výstižný titulek pro dnešek... Ráno bylo snad nejhorší den na vstávání jakej si dokážete představit. Zvonil budík(Razorlight-Amerika) a pak jsem se ještě válela. Moje spolubydlící měla od devíti ale už byla oblečená a šla na snídani:D magořina fakt a já se ještě válela v posteli. Do koupelny jsem se dobelhala v polospánku, málem jsem si vypíchla oko řasenkou. Jo váženě fajn ráno. Ve škole to šlo, z němčiny mám dvojku jako byli ve třídě jenom dvě, jinak jen horší( já vim šprtka, no...),ale potěšilo mě to. Moje spolužačky byli uplně vyfluslý z jejich němčiny(no jo to je tak když má někdo nejhorší učitelku na škole) A pak matiky to zas bylo žůžo. Taky jsem se pak nudila na výpočetce a pak hurá na intř a do knihovny... njn já prostě nějak nemůžu furt dočíst My děti ze stanice Zoo...
Jinak písničky který mě ted ovlivňujou: Smash-dommdsday clock(viz název, kdo zná asi chápe) a taky Muse Supermasive black hole a Host.
Tak jsem si dneska koupila yellow kde je Krštof a jeho žena...njn... a taky jsem se dozvěděla že má nejspíš milenku, ale nevěřim tý holce...víte kdyby mi to řekla tak před půl rokem tak bych to asi řešila ale ted je mi to ani nevim proč jedno...a taky mi dneska moje mamka napsala něco ve smyslu že na mě má Fanda dobrej vliv... jo taky to na sobě pozoruju... ale nechci do toho jako spodnout... víte co...
jižiš já zas bleju hovna:D
no končim, pa váš ušnekososovanej šnekosos

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jj, dobrej vliv......mi víme své Heduškos, chro! Tak se pěkně učilos právos, abys pak všechnos umělos!!! Tak zatim papapapaos! =)

Heduška řekl(a)...

Na právos seros nebavos mě tos chjos