čtvrtek 11. října 2007

So exciting day(s)?

Nazdar človeci. Tak až dneska jsem se dostala k zápisu. Budeto spíš popis včerejška protože dneska se nic kromě písemky z literky(kterou sem neuvěřitelně posrala) nic nedělo.
Včera jsem se probudila a vtávala s tím že uvidim Fandu, tak aspoň nějaký plus toho dne, kdy jsem psali z práva. Ale ve třídě byla sranda... Holky dělali rockovej koncert:D fakt supr ale když zjislitli že to všechno natáčim tak se začali moc předvádět a už to nebylo ono. Taky do toho hezky spontáně přišel náš třídní a učitelka na VS která nás pěkně seřvala že prej děláme bordel.. no tak uznávám že na plný pecky puštěný Good Charlotte se do školy po zvonění moc nehodí ale co my jsem si to užili:).
Pak jsem přežila pír posledních hodin... a pak už hurá na Muzeum. No zase sem čekala, ale už jsem si zvykla:P. Nakonec jsem šli do kina na Ratatoulie nebo jak se to píše... doporučuju v originále s titulkama ta angličtina s francouzkým přízvukem je jedinečná:D.
No prostě včerejšek byl skvělej, taky jsem si užila telefonický rozhovor s mamkou když se mě ptala jestli mám pro ní ještě nějaký překvapení a já jí řekla že jsem těhotná:D vim blbej vtip ael mě to přišlo terfný když dělá na gyndě:D hm nevěřila mi:Dale co tak aspon sme se zasmáli:D... hm mám předsevzetí.. přestat si dělat blbý vtipy:D

No sme zas dneska nějaká ušnekososovaná tak se loučim lidičkové:-P páááá

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

tak těhotná jo :D a budeš mít šnekosose?? nebo něco jinýho ... taková žirafka .. bo medvídek by nebyl k zahození ne :D a tetička Werunka :D:D:D ... ta by ho naučila věcí :D ... njn už radši mlčím :-X sem uželvičkovaná :D